tisdag 27 november 2012

Powah To The People

Tjena :)


Jag är tyvär sjuk :c
Fast jag har egentligen varit hemma i 2 dagar..Men ändå.

Jag kom precis på att, jag vet inte om jag kan lägga upp videos än.. eftersom att min dator har blivit konstig, så jag måste köpa en ny. Antagligen får jag köpa med pengar som jag riktigt inte har..

Men på youtube, kan jag typ visa mina urgamla videos. ( mobba dem inte.. )
Bara att klicka ( på den här snygga länken ) så kommer du fram till mina videos. Tror jag.

Jag har egentligen bara 4 stycken. Men WHAT EVAH.

Jag kan till och med ge er en länk till min favorit ''Watch Free Movies'' sida.
Det är bara att klicka på '' ''Watch Free Movies'' '' länken över denna texten.

Det finns en sök sida med i hörnet.
Ses ;D