Min pappa är läskigt lik honom, It's crazy!
Det är irriterande att på Wow, som Panda, så ska man döda en drake. Kommer inte riktigt ihåg vad den heter.
Så ser den ut. HAHA, ja det är level 8-10 men jaja... :C Jag dör hela jävla tiden av hans/hennes dumma elektiska saker som kommer ner till marken. Irriterande.
lördag 8 december 2012
måndag 3 december 2012
Sidor, Me Like
Jag sökte runt lite på internet , och jag hittade lite saker :)
Först,
en sida som säljer spel kläder: Jinx
Andra,
kinesisk ordbok: Ordbok
Tredje,
awesome kuddar: Kudd Powah
Fjärde,
WOW KUDDAR, Wow powER
Okej, ungefär 4 sidor. Men.... iallafall.
Kan hända att det kommer mer skit, men .. :)
Först,
en sida som säljer spel kläder: Jinx
Andra,
kinesisk ordbok: Ordbok
Tredje,
awesome kuddar: Kudd Powah
Fjärde,
WOW KUDDAR, Wow powER
Okej, ungefär 4 sidor. Men.... iallafall.
Kan hända att det kommer mer skit, men .. :)
Alv / Elf namn
Tjenare.
Jag har känt till en bra namn sida, om man te.x är en Night eller Blood elf
Kuttebutte <--- Länk ;D
Skiv ditt namn, eller något annat. Sedan så.. då du.. då har du ditt jävla namn. Neee jag skoja :*
Jag har känt till en bra namn sida, om man te.x är en Night eller Blood elf
Kuttebutte <--- Länk ;D
Skiv ditt namn, eller något annat. Sedan så.. då du.. då har du ditt jävla namn. Neee jag skoja :*
tisdag 27 november 2012
Powah To The People
Tjena :)
Jag är tyvär sjuk :c
Fast jag har egentligen varit hemma i 2 dagar..Men ändå.
Jag kom precis på att, jag vet inte om jag kan lägga upp videos än.. eftersom att min dator har blivit konstig, så jag måste köpa en ny. Antagligen får jag köpa med pengar som jag riktigt inte har..
Men på youtube, kan jag typ visa mina urgamla videos. ( mobba dem inte.. )
Bara att klicka ( på den här snygga länken ) så kommer du fram till mina videos. Tror jag.
Jag har egentligen bara 4 stycken. Men WHAT EVAH.
Jag kan till och med ge er en länk till min favorit ''Watch Free Movies'' sida.
Det är bara att klicka på '' ''Watch Free Movies'' '' länken över denna texten.
Det finns en sök sida med i hörnet.
Ses ;D
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

